torsdag den 12. april 2018

Den 6. krimiperle siger goddag



Byd velkommen til den 6. krimiperle. 

Hidtil har jeg kørt med 5 perler, men jeg synes ofte, at det er for lidt difference. En treer hos mig, er egentlig en okay karakter, men den kan godt føles svær at give, når bogen egentlig var god, men lige manglede den sidste prik over i’et. 

Det samme gør sig gældende med en rigtig god bog. Dem lander jeg ofte på fem perler, men så er det svært at vide, hvornår vi har med de der bøger at gøre, som bare lige er ekstra gode. Som giver rislen ned ad ryggen, gys, uhygge og ondskab på den helt rigtige måde. Dem der fortjener en ekstra perle. Det kan de få nu. 

Jeg har selvfølgelig overvejet om jeg skulle gå tilbage og rette alle anmeldelser. Jeg er nået frem til, at det bliver for stort et arbejde og for svært at huske. Et par stykker, bliver dog alligevel nok rettet lidt. Jeg håber det vil bidrage til et bredere spektrum i mine anmeldelser. 😅

Ingen kommentarer:

Send en kommentar