søndag den 28. maj 2017

Her er lidt stille

Hej med jer, 

Jeg tænkte det lige var på sin plads med et lille hej fra mig. Jeg har været lidt stille herinde på det seneste. Jeg er igang med en bog, men jeg synes ikke rigtigt, at jeg har kunnet samle mig ordentligt om den. Jeg ved ikke om det kan kaldes læsekrise, for jeg er ikke sikker på om det er mig og min hjernerystelse der er problemet, eller om det er bogen. Under alle omstændigheder, ser det ud til, at denne forlængede weekend har været positiv. Jeg er kommet godt igang, men bogen er lang, så nu håber jeg læselysten fortsætter. Jeg har fået så mange lækre bøger med posten de sidste par uger, som jeg virkelig glæder mig til at læse. 📖📚😍

Jeg håber I alle har nydt en dejlig lang weekend og er klar på en ny uge 💕

Tine 😊



Ingen kommentarer:

Send en kommentar