fredag den 20. november 2015

Lidt om læsning og hygge


Godmorgen derude.. 
Jeg har lige en lille time inden jeg skal på arbejde og hvad der tegner til at blive en hektisk dag. Så er det dejligt at begynde dagen på en stille rolig og hyggelig måde.  
Jeg starter på en ny bog idag. En jeg længe gerne har villet læse, men endnu ikke har fundet tid til. 
Måske har nogen lagt mærke til, at der ofte er krus med diverse drikke, på mine billeder. Jeg har en svaghed for fine krus og der findes næsten ikke noget bedre, end at lave en kop etellerandet og så sætte sig godt til rette med en god bog. 
Mon I andre har det på samme måde? 

At jeg starter på en ny bog idag, betyder også, at jeg er færdig med en anden. Nye anmeldelser kommer i løbet af de næste par dage :) 
Rigtig god weekend til alle!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar