lørdag den 21. december 2013

Juleferie..

Alle julegaver er købt og endelig fik hele familien juleferie. Jeg har lavet en kande the og er landet i sofaen med min bog. Ungerne leger sammen i skøn forenelighed uden skænderier. Det er lige før englene synger. For bare en halv time siden, så det helt anderledes ud. De to ældste skændes om alt og den yngste hylede uafbrudt og blev ved at råbe til mig at jeg var dum. Jeg overvejede at spendere weekenden på hotel! Nu satser jeg på at julefreden har sænket sig over det lille hjem og så skal der bare hygges igennem. 

Rigtig glædelig jul til jer allesammen!!!

2 kommentarer:

  1. kan se at det er en rigtig god bog du der læser :) God jul og god fornøjelse med bogen. Hilsen Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde, Lone :)
      Jeg er meget spændt på bogen. Jeg er endnu ikke kommet så langt, at jeg kan sige hvad jeg synes om den, men jeg har været begejstret for de forrige bøger i serien.

      Slet