torsdag den 14. november 2013

BogForum Update..

 

Nu er der ved at være gået en lille uge siden BogForum, uden I har fået nyt fra mig. Det er da egentlig for slapt! 
Jeg havde en helt forrygende weekend, som jo startede på bedste vis med interview med totalt yndlingsforfatter Chris Carter. Interviewet gik godt og jeg bruger i øjeblikket mine aftener på at oversætte den næsten halvanden time lange snak vi havde. Forhåbentlig ligger det klar til jer en af de nærmeste dage. 

Fredag aften, var jeg ude at spise middag med tre af mine bloggerkollegaer fra Krimifan.dk (Niels, Betina og Lone). Vi var så heldige at have selskab af en af Danmarks allerbedste krimiforfattere, Inger Wolf. Det var simpelthen så hyggeligt. Efter middagen var vi inviteret til fest på Forlaget Information. Det var osse hyggeligt som I kan se på billederne :) 

 




Lørdag formiddag, da jeg mødte op på standen hos Forlaget Jentas, som er dem der udgiver Chris Carter, blev jeg spurgt om jeg havde lyst til at tage med dem ud at spise middag om aftenen. Sammen med Chris Carter!! Om jeg ville!! Jeg døde vist en lille smule lige dér :) :) Haha.. Chris Carter er en meget interessant mand at lytte til. Det er fantastisk at høre ham fortælle om mord og mordere, så jo mere tid jeg kunne få lov at få sammen med ham, jo bedre. Jeg var meget taknemmelig og det var selvfølgelig en fantastisk aften!! 


Søndag var det hele slut. Jeg synes tiden var fløjet afsted. Jeg fik ikke købt så forfærdeligt mange bøger, men har nu osse en del jeg endnu ikke har læst. Jeg fik et par anmeldereksemplarer hos Jentas, fik en signeret udgave af Sara Blædels nye bog "Dødesporet" hos Peoples Press og købte "Sandmanden" og "Evas sidste nat" som e-bøger på Saxos fine e-reol. Derudover slæbte jeg tonsvis af børnebøger og One Direction-merchandise hjem til mine piger :) 
Alt i alt en super fantastisk weekend!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar